Κατά την προετοιμασία των περιπτέρων…

• Επιτηρήστε την τοποθέτηση και συναρμολόγηση του περιπτέρου σας.

• Στείλτε με e-mail ηλεκτρονικές προσκλήσεις στους πελάτες σας καθώς και ενημέρωση για τα event και τις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιήσετε κατά τη διάρκεια της 12ης Photovision & 1ης Hi-Tech Expo.

• Παραλάβετε τις κάρτες εκθετών και parking απ’ τη γραμματεία της διοργάνωσης.

• Βεβαιωθείτε πως όλος ο εξοπλισμός του περιπτέρου σας έχει συναρμολογηθεί και λειτουργεί σωστά.

• Βεβαιωθείτε πως η διακόσμηση και η τοποθέτηση των προϊόντων και του χρήσιμου υλικού έχει γίνει σύμφωνα με τις υποδείξεις σας.

• Ενημερώστε το συνεργείο καθαριότητας για τυχόν ιδιαιτερότητες του περιπτέρου σας.

• Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες αποξήλωσης που σας έχουν δοθεί και ενημερώστε τη μεταφορική σας ή τους οδηγούς σας για το πότε θα παραλάβουν τα εκθέματα.

 

Κατά τη διάρκεια…

• Φροντίστε το προσωπικό να βρίσκεται στο περίπτερο μισή ώρα πριν την είσοδο των επισκεπτών στον εκθεσιακό χώρο για να προετοιμάσει το χώρο και να υποδεχθεί τους επισκέπτες.

• Φροντίστε ένα τουλάχιστον άτομο να παραμένει στο περίπτερο ωσότου να περάσουν οι φρουροί ασφαλείας και να βεβαιωθούν πως όλοι οι επισκέπτες έχουν απομακρυνθεί απ’ τον εκθεσιακό χώρο.

• Φροντίστε τα πολύτιμα αντικείμενα (κυρίως μικρού μεγέθους) να έχουν τοποθετηθεί σε φυλασσόμενους χώρους πριν απ’ την απομάκρυνσή σας απ’ το περίπτερο.

• Κάντε σωστή διαχείριση του χρόνου ενημέρωσης των επισκεπτών ώστε να μπορέσετε να μιλήσετε με όσους περισσότερους μπορείτε. Η προσωπική επαφή είναι το κλειδί στην επιτυχία.

• Κατανοήστε τις ανάγκες του επισκέπτη και προτείνετε του συγκεκριμένες λύσεις και προσφορές.