• Ας δούμε πρώτα λίγο για το ιστορικό της επιχείρησης. Πότε ξεκίνησε και ποιό είναι το βασικό της αντικείμενο;
Η εταιρία VK Albums ιδρύθηκε τον Σεπτέμβρη του 2012 με κύριο αντικείμενο την κατασκευή 100% χειροποίητων άλμπουμ. Στην πορεία εξειδικευθήκαμε και σε δεύτερο πεδίο που είναι το ξύλινο κουτί για άλμπουμ υψηλής ποιότητας, και αυτό 100% χειροποίητο. Δεν κάνουμε μαζική παραγωγή αλλά ανταποκρινόμαστε στις ιδιαίτερες προτιμήσεις και τις επιθυμίες του πελάτη. Θέλουμε τα προϊόντά μας να είναι εξατομικευμένα, και να έχουν την σφραγίδα της επιλογής του τελικού αποδέκτη. Όλη η φιλοσοφία μας έγκειται στην ιδιαίτερη κατασκευή. Για παράδειγμα, στο εξώφυλλο δίνουμε προτεραιότητα να καταλάβουμε τι θέλει ο πελάτης και να φτιάξουμε κάτι που να τον ευχαριστεί γιατί πρόκειται για ένα αντικείμενο που θα το έχει για μια ζωή και θα ανήκει στα οικογενειακά κειμήλια. Όλη η διαδικασία γίνεται από εμάς εξ’ολοκλήρου. Το τύπωμα, η βιβλιοδεσία, ο σχεδιασμός για τα καπάκια, ακόμη και το laser που μπήκε πρόσφατα για χαράξεις, για κομμάτια που μπορεί να κόψουμε, για ξύλα κλπ. Είναι ένα καινούργιο αντικείμενο το οποίο υιοθετήσαμε στο εργαστήριό μας για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί.

• Εκτός από τα άλμπουμ γάμου κάνετε άλλες κατασκευές;
Κατά βάση επικεντρωνόμαστε στο ψηφιακό άλμπουμ. Από εκεί και πέρα ασχολούμαστε και με το κλασικό, το ριζόχαρτο το οποίο ακόμη έχει αρκετή ζήτηση και περιλαμβάνεται στην προϊοντική μας γκάμα. Βέβαια υπάρχουν και οι εκτυπώσεις, οι καμβάδες κλπ. Μετά είναι τα USB στικάκια για τα οποία κατασκευάζουμε ωραία κουτάκια. Όλα πάντα χειροποίητα και κατά παραγγελία.

• Δουλεύετε αποκλειστικά με επαγγελματίες;
Πραγματικά εστιάζουμε στον επαγγελματικό κλάδο. Δεν έχουμε κομμάτι λιανικής και ούτε είναι κάτι τέτοιο στις προθέσεις μας. Συνεργαζόμαστε με επαγγελματίες διότι θέλουμε να εξυπηρετούμε το πελατολόγιό μας ως εργαστήριο. Αυτός εξάλλου είναι και ο κύκλος στον οποίο δραστηριοποιούμαστε αυτά τα χρόνια και μας γνωρίζουν καλά.

• Λόγω της διάδοσης του είδους αλλά και της κρίσης οι τιμές των άλμπουμ διαμορφώνονται πτωτικά. Πιστεύετε ότι αυτό βοηθά να κινηθεί η αγορά;
Πραγματικά λόγω της κρίσης και του έντονου ανταγωνισμού, η τιμή του ψηφιακού άλμπουμ, στα επίπεδα που έφτασε, δεν έχει τα κέρδη που θα έπρεπε. Ειδικά εμείς δουλεύουμε τα χειροποίητα, που σημαίνει ένταση εργασίας σε σχέση με τα τυποποιημένα, αλλά δε μπορούμε να πληρωθούμε σωστά την κατασκευή. Ο μεγάλος ανταγωνισμός και η μείωση των περιθωρίων δυσκολεύει την αγορά μας.

• Δεν ασχολείστε καθόλου με την κορνίζα τη στιγμή που το πελατολόγιο είναι παρεμφερές;
Είμαστε εξειδικευμένοι καθαρά στο άλμπουμ, τα κουτιά συσκευασίας από κάθε υλικό και τις επενδύσεις κλπ. και δεν επεκτεινόμαστε αλλού γιατί πιστεύουμε ότι κάνεις καλύτερα αυτό που γνωρίζεις και είσαι ειδικός σε αυτό.

• Πως λειτουργεί η PhotoVision για σας;
Ποιά θεωρείτε ως τα πλεονεκτήματα της συμμετοχής;
Για μας το σημαντικό κριτήριο είναι αρχικά ότι έρχεται ο επαγγελματίας που έχει το κατάστημα και μας γνωρίζει προσωπικά. Είναι η άμεση επικοινωνία. Την έκθεση επισκέπτεται πολύς κόσμος που δε μπορείς να τον συναντήσεις υπό άλλες συνθήκες ειδικά από μακρινές επαρχίες από νησιά κλπ. Το κομμάτι της επικοινωνίας αποτελεί το βασικό πλεονέκτημα. Eπίσης στην έκθεση μπορείς να δείξεις όλη τη γκάμα χειροπιαστά, να αντιληφθεί ο πελάτης την ποιότητα του προϊόντος και τις διαφορές του. Και βέβαια σε μαθαίνουν νέοι πελάτες που δεν ήξερες πριν την ύπαρξή τους. Πριν δύο χρόνια που συμμετείχαμε στη Photovision είδαμε ανταπόκριση. Όντως ήρθε κόσμος, κρατήσαμε επικοινωνία και διευρύναμε το πελατολόγιό μας. Προφανώς η αμεσότητα της έκθεσης βοηθάει στην επικοινωνία και κάτι τέτοιο προσδοκάμε και στη φετεινή μας συμμετοχή.