Manager Regional Sales Central Europe & Balkan (CEB),  Commercial & Industrial Label Printing

• Ποια είναι η επιχειρηματική προοπτική της Epson  με γνώμονα την απόδοσή της στην τεχνολογία και τις πωλήσεις;
Οι προοπτικές και οι προσδοκίες που έχει η Epson αφορούν γενικότερα την ανάπτυξη. Το ίδιο ισχύει και για το τμήμα που εκπροσωπώ.
Για να πετύχει αυτή την ανάπτυξη, η Epson ήδη πριν από λίγο καιρό, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται  σε νέους τομείς, όπως η σήμανση, η κλωστοϋφαντουργία, το CAD και το DryLab. Η γενική κατεύθυνση της εταιρείας είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην παραγωγή και τη φωτογραφία, όπως αποδεικνύεται από το πρόσφατο λανσάρισμα του εκτυπωτή SureColor P-10000/20000.

• Πώς κινείται η αγορά τα τελευταία χρόνια στον τομέα εκτυπωτών μεγάλου μεγέθους; Είναι μια κορεσμένη ή μια πολλά υποσχόμενη αγορά;
Εξαρτάται από την οπτική. Η αγορά δοκιμίων συρρικνώνεται, ενώ ο τομέας της φωτογραφίας έχει περισσότερο ωριμάσει. Από την άλλη πλευρά, διακρίνουμε σημαντικές ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης στην αγορά της σήμανσης και της κλωστοϋφαντουργίας.

• Έχετε πληροφορίες για την απόδοση των τελευταίων μοντέλων LFP, των SC-P10000/P20000;
Με το λανσάρισμα των μοντέλων P10000 και P20000 αρχίσαμε να προσεγγίζουμε την αγορά παραγωγής φωτογραφιών υψηλής ποιότητας και μεγάλου μεγέθους, στην οποία δεν είχαμε στοχεύσει με τα προηγούμενα μοντέλα. Ο P20000, μέχρι τώρα, καταλαμβάνει το 42% στην περιοχή EMEAR, στην κατηγορία εξάχρωμων εκτυπωτών  64’’ ή/ και εκτυπωτών περισσότερων χρωμάτων.  Ο P10000 «ανταγωνίζεται» εσωτερικά το P9000, καθώς υπάρχει αλληλοκάλυψη των αγορών στις οποίες στοχεύουν. Εδώ χρειάζεται να αποσαφηνίσουμε την τοποθέτηση αυτών των προϊόντων.

• Μήπως η ενθουσιώδης αποδοχή των νέων μικρότερων επαγγελματικών μοντέλων εκτυπωτών όπως το SC-P5000 (τυπώνει μέγεθος A2 +) δείχνουν ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών τείνει προς τους εκτυπωτές μικρότερου μεγέθους;
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το λανσάρισμα του P5000 έτυχε τόσο θερμής υποδοχής. Ο προκάτοχος του, το Stylus Pro 4900, ήταν πολύ επιτυχημένο από τα τέλη του 2010 που κυκλοφόρησε στην αγορά, αλλά πρόκειται για το τελευταίο μοντέλο της σειράς Stylus Pro Series που έπρεπε να αντικατασταθεί από ένα μοντέλο της σειράς P. Έτσι, τα πολύ θετικά σχόλια για το P5000 θεωρούμε ότι σχετίζονται περισσότερο με αυτό και όχι με μια τάση των καταναλωτών προς τους εκτυπωτές μικρότερου μεγέθους.

• Επηρεάζει η γενική πτώση στην αγορά της εκτύπωσης φωτογραφιών και την Epson;
Πώς αντιδράτε;
Ακόμα κι αν παρατηρείται πτώση στη φωτογραφική εκτύπωση, εμείς αναπτυσσόμαστε
σε αυτόν τον τομέα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός, ότι στο παρελθόν δεν δραστηριοποιούμασταν στην αγορά Εμπορικής Εκτύπωσης Φωτογραφιών, όπου καθιερώθηκαν οι WetLabs. Από το λανσάρισμα των λύσεων τύπου DryLab, με τα μοντέλα D3000 και D700, έχουμε κερδίσει έδαφος στην εν λόγω αγορά και έχουν δημιουργηθεί επιχειρηματικές ευκαιρίες για εμάς.

• Υποθέτουμε ότι γνωρίζετε καλά την ελληνική αγορά. Ποια είναι η γνώμη σας για τα δεδομένα και τα στοιχεία της Epson στην Ελλάδα και ποιες οι προβλέψεις σας και τα σχέδια για το μέλλον;
Κοιτάζοντας τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς, μπορούμε να πούμε, ότι κάναμε πολύ καλή δουλειά και διατηρούμε μια σταθερή πορεία στον χώρο. Ο χαμηλότερος στόχος μας είναι να διατηρήσουμε αυτό το επίπεδο απόδοσης και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να υποστηρίξουμε τη συνολική στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας μας.

• Είναι η πρώτη σας φορά στην έκθεση φωτογραφία PhotoVision;
Παρακαλώ πείτε μας τις εντυπώσεις σας.
Ναι, είναι η πρώτη μου φορά και μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι ήταν μια καλή απόφαση να συμμετάσχουμε στην PhotoVision. Στο περίπτερο μας, οι επισκέπτες εκτέθηκαν στους περισσότερους εκτυπωτές μας που απευθύνονται στους επαγγελματίες φωτογράφους,
αλλά και σε επιμέρους κλάδους που είναι κατά κάποιο τρόπο συνδεμένοι ή μπορούν να συνδεθούν με την φωτογραφία.