Σταθερός υποστηρικτής της Photovision από την πρώτη διοργάνωση!

• Είστε ένα από τα παλαιότερα και καθιερωμένα εργαστήρια φωτογραφίας στην Ελλάδα. Που προσανατολίζονται οι δραστηριότητες της εταιρίας σας αυτό τον καιρό;
Αρχικά είχαμε ξεκινήσει με την αναλογική φωτογραφία, με εμφανίσεις α/μ και έγχρωμων φιλμ (αρνητικών και slides) και εκτυπώσεις. Με την πάροδο του χρόνου και την επικράτηση της ψηφιακής τεχνολογίας, μετατοπίσαμε το αντικείμενό μας προς την ψηφιακή εκτύπωση με ιδιαίτερη έμφαση στο Fine Art και στην υποστήριξη εκθεσιακών χρήσεων με επικολλήσεις σε διάφορα υλικά. Μπορεί το βάρος να έχει μεταφερθεί στο ψηφιακό μέρος και μάλιστα με εξαιρετικά αποτελέσματα στην inkjet εκτύπωση λόγω της εξέλιξης των χρωστικών pigment, όμως εξακολουθούμε να υποστηρίζουμε και τα αναλογικά. Ένας άλλος μεγάλος τομέας των ενδιαφερόντων μας αφορά την τελική παρουσίαση, δηλ. την εκθεσιακή ή άλλη (π.χ. σε οικιακούς ή εργασιακούς χώρους) αξιοποίηση της φωτογραφίας, που παραδίδεται με πολλούς τρόπους π.χ. σε τελαρωμένο καμβά, επικόλληση σε αλουμίνιο, σε κάδρα με πασπαρτού και άλλες μορφές παράδοσης της τελικής δουλειάς.

Tzimas_G_DSC_2556 • Ενώ υπάρχει ομολογουμένως μεγάλη συρρίκνωση στον κλάδο της εκτύπωσης, πως τα καταφέρνετε όχι μόνο να επιβιώνετε αλλά να επιτυγχάνετε και ανάπτυξη;
Η απάντηση είναι μάλλον απλή και εύκολη. Επειδή ο κόσμος πλέον δεν τυπώνει μαζικά όπως στο παρελθόν, αλλά μόνον επιλεκτικά και όταν εκτιμά πολύ κάποιες συγκεκριμένες φωτογραφίες είτε για καλλιτεχνικούς είτε για συναισθηματικούς λόγους, σε αυτή την περίπτωση θα προτιμήσει την καλύτερη δυνατή εκτύπωση, χωρίς να παίζει τόσο ρόλο ο παράγων “κόστος”. Εκεί λοιπόν το εργαστήριό μας έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα αφού προσφέρει πολύ υψηλή ποιότητα και πολλές επιλογές αλλά και την επικοινωνία που χρειάζεται για να κατανοήσουμε τις ανάγκες των πελατών μας, ακόμη και αν τυπώσουν μία μόνον φωτογραφία. Προσπαθούμε λοιπόν να δίνουμε τις κατάλληλες συμβουλές και να καθοδηγούμε στις βέλτιστες επιλογές ώστε ο καθένας να παίρνει το σωστό αποτέλεσμα. Άρα έχουμε ανοικτό το μέλλον διότι η αναζήτηση των φίλων της φωτογραφίας για ποιοτικές υπηρεσίες εκτύπωσης φέρνει νέους πελάτες.

• Πως σας βρίσκουιν και σας αναγνωρίζουν οι νέοι πελάτες σας μέσα στον ανταγωνισμό;
Σίγουρα το internet αποτελεί κυρίαρχο μέσο ενώ ολοένα μεγαλύτερο ρόλο διαδραματίζουν τα social media. Eφόσον κανείς ασχοληθεί και στηρίξει σε σταθερή, καθημερινή βάση την παρουσία στα social media, είναι πολύ σημαντική η ώθηση που μπορούν να δώσουν στη δουλειά αφού η προβολή είναι συνεχής.

04marios• Σας αγγίζει η λεγόμενη αναβίωση του ενδιαφέροντος για το αναλογικό μέρος της φωτογραφίας;
Πραγματικά αυτό είναι κάτι που έχει παρατηρηθεί σε σημαντικό βαθμό. Εμείς ούτως ή άλλως υποστηρίζαμε πάντα το φιλμ εφόσον προερχόμαστε από αυτή την εποχή και είχαμε στηριχθεί στα αναλογικά μέσα (εμφανίσεις φιλμ, συμβατικές εκτυπώσεις κλπ.) Εξάλλου αν δεν είχε προϋπάρξει η αναλογική φωτογραφία δεν θα υπήρχε η δυνατότητα να δημιουργηθεί η διάδοχος κατάσταση, η ψηφιακή φωτογραφία.
Με τους οικονομικούς πόρους που είχαν σωρευτεί στα εργοστάσια χρηματοδοτήθηκε και η έρευνα για τις ψηφιακές μηχανές. Εκτός από το πρακτικό μέρος είναι και το συναισθηματικό. Αγαπάμε το φιλμ και θέλουμε να συνεχίσουμε να στηρίζουμε κάποιους ανθρώπους που επιμένουν σε αυτό: Είτε είναι παλιοί στο χώρο και έχουν επενδύσει είτε νέοι οι οποίοι πειραματίζονται για να γνωρίσουν κάτι που έρχεται από την προηγούμενη εποχή της φωτογραφίας και θέλουν να παρουσιάσουν κάτι διαφορετικό.

• Που επικεντρώνεται η πελατεία σας; Στην Αθήνα ή έχετε και από την περιφέρεια;
Όπως είναι φυσικό, έχουμε πολύ μεγάλο ποσοστό πελατών από την Αθήνα, είτε επαγγελματιών είτε ενθουσιωδών και δραστήριων ερασιτεχνών, εφόσον στην πρωτεύουσα γίνονται περισσότερα πράγματα από πλευράς εκθέσεων. Όμως δραστηριοποιούμαστε ικανοποιητικά και στην επαρχία, ιδιαίτερα στη Νότιο Ελλάδα και την Κρήτη, τόσο για εκθέσεις όσο και για μεμονωμένες εκτυπώσεις.

• Για την επερχόμενη Photovision, τι σχέδια έχετε;
Εκτός από το πλήρες φάσμα των δραστηριοτήτων μας που παρουσιάζουμε κάθε φορά εφόσον συμμετέχουμε σταθερά στην Photovision από την πρώτη κιόλας διοργάνωση, πρόκειται να δείξουμε για πρώτη φορά δύο νέα καινοτομικά προϊόντα που τώρα π06marios ροετοιμάζουμε. Αποτελεί για μας μια πολύ θετική συγκυρία η διετής σταθερή διοργάνωση της Photovision που δημιουργεί κινητικότητα και αναθέρμανση του γενικότερου ενδιαφέροντος και δίνει ώθηση στην αγορά. Πιστεύω ότι οι επιχειρήσεις του κλάδου λόγω της Photovision που την ξέρουν και την επισκέπτονται όλοι, ψάχνονται και ετοιμάζονται προσεκτικά με νέες ιδέες και αυτό είναι θετικό για όλους, ιδιαίτερα λόγω της σταθερής διοργάνωσης ανά διετία που αποτελεί ιδανικό μεσοδιάστημα ανάμεσα σε δύο εκθέσεις.

• Πως λειτουργεί η Photovision για σας; Προσελκύει νέους πελάτες ή δίνει νέα κίνητρα στους υπάρχοντες;
Είναι ακριβώς και τα δύο. Κατ αρχάς μπορεί να ενημερώνονται χειροπιαστά για τα νέα προϊόνται και υπηρεσίες και οι πελάτες από την επαρχία, που δεν έχουν την ευκαιρία αλλιώς να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά και τις φυσικές ιδιότητες π.χ. ενός καινούργιου χαρτιού. Επίσης επικοινωνούμε με παλιούς πελάτες και τους προτείνουμε ανανεωμένα προϊόντα τα οποία ίσως δεν θα γνώριζαν χωρίς προσωπική επαφή ενώ εδραιώνουμε με τη δυναμική παρουσία την ανταγωνιστική μας θέση στο χώρο. Τέλος είναι το γενικό κοινό δηλ. αυτοί που δεν έχουμε ποτέ συνεργαστεί οι οποίοι δεν φαντάζονται καν τον πλούτο και την ποικιλία των υλικών εκτύπωσης και παρουσίασης φωτογραφιών. Όλο αυτό το πλέγμα των επικοινωνιών σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαμε να το πετύχουμε έξω από το περιβάλλον της Photovision.