Ο λόγος στους εκθέτες | Ο Αλέξανδρος Κελεκτσόγλου – Ιωάννης Λασκάρογλου μας μίλησαν για την παρουσία της ProLab στην έκθεση
ΕΠΙΠΕΔΟ D | ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ D9

Αυτό που θα θεωρήσουμε επιτυχία στη φετινή Photovision & Image+Tech είναι να γνωρίσουν οι φωτογράφοι τα πρόσωπα της εταιρίας, τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να συνεργαστούμε και να δείξουμε τις custom υπηρεσίες μας. Να δουν ποιοι είμαστε και πως δουλεύουμε. Να μάθουμε το τι σκέφτονται και το τι άλλο θα μπορούσαμε να προσφέρουμε για τον φωτογράφο. Εξυπακούεται ότι στο περίπτερό μας θα παρουσιαστεί όλη η γκάμα των προϊόντων αλλά επικεντρωνόμαστε κυρίως στο να απαντήσουμε πλήρως και κατανοητά στο …«γιατί στην PROLAB;»

Στην εταιρία PROLAB δραστηριοποιούμαστε στην εκτύπωση και τις μετεκτυπωτικές εργασίες. Βοηθάμε τον φωτογράφο να κερδίσει χρόνο και πελάτες. Αναλαμβάνουμε οποιαδήποτε εργασία στα αρχεία του, με τον τρόπο όμως που αυτός επιθυμεί, φαντάζεται και θέλει να δουλεύει. Επεξεργασία φωτογραφιών, στήσιμο (δημιουργικό) – εκτύπωση – βιβλιοδεσία – παρουσίαση άλμπουμ, μικρές αλλά και μεγάλες εκτυπώσεις, όλα σύμφωνα με την custom ιδέα που σκέφτεται ή σκεφτόμαστε εμείς γι’ αυτόν.
Οι δραστηριότητές μας ολοκληρώνονται με μία πλήρη σειρά προϊόντων που αφορούν την επικόλληση εκτυπώσεων σε μια μεγάλη γκάμα υλικών, photobook, portfolio, flash drive, θήκες usb, folio.
Η εποχή άλλαξε, μαζί μ’ αυτήν και η αγορά. Οι απαιτήσεις είναι πλέον υψηλές. Πολύ καλό προϊόν, ολοκληρωμένες υπηρεσίες, στη σωστή τιμή, σε λογικό χρόνο, με άψογη εξυπηρέτηση.
Τα προβλήματα στον κλάδο μας δεν διαφέρουν κατά τη γνώμη μου, από τα προβλήματα άλλων κλάδων. Αθέμιτος ανταγωνισμός, προϊόντα που δεν ανταποκρίνονται στην απαιτούμενη ποιότητα, υπηρεσίες υπερκοστολογημένες, η παρεμπόδιση της επιχειρηματικότητας από το κράτος, φορολογικό, ασφαλιστικό και άλλα γνωστά. Φυσικά και υπάρχει δυνατότητα ανάπτυξης όπως και σε όλες τις εταιρίες σε όλους σχεδόν τους κλάδους. Η ανάπτυξη, η εξέλιξη, η καινοτομία αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά των υγειών επιχειρήσεων. Όσον αφορά την εξωστρέφεια, εξαγωγικοί στόχοι υπήρχαν και υπάρχουν. Πρέπει όμως να γίνονται με σταθερά βήματα για να υπάρχει βιωσιμότητα. Οι ξένες αγορές δε συγχωρούν λάθη και παραλείψεις. Σε συνδυασμό με το «κακό όνομα» της χώρας οι ευκαιρίες που δίνονται είναι λίγες και πρέπει να αξιοποιηθούν σωστά.