Gourmet αισθητική σε μια εποχή fast food

Καυτερά & πικάντικα tips της φράσης «το φθηνό είναι ακριβό»…

Κλειστό Π. Φαλήρου (Τae Kwon Do)

Οδηγός φωτογραφικής επιβίωσης σε ένα τοπίο υπερκατανάλωσης εικόνων και φωτογραφικού πληθωρισμού. Σε μια αγορά που συνεχώς αλλάζει, πως μπορείς να κάνεις τις συνεργασίες να μείνουν κερδοφόρες και με διάρκεια. Πως να «παντρευτείς» επιχειρηματικά τους πελάτες σου ώστε όσο και αν αλλάζει το τοπίο η δουλειά σου να παραμένει σταθερή.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

MpeltzinitisFood Photographer – Cinematographer – Food Stylist
Εργάζεται αδιαλείπτως από το 1986 στον χώρο των τροφίμων και ποτών σε μαζική εστίαση περιοδικά έντυπα, βιβλία μαγειρικής, ηλεκτρονικό τύπο και τηλεόραση. Έχει συνεργαστεί με τους περισσότερους (αν όχι όλους) Έλληνες chef καθώς και επιχειρήσεις στον χώρο της παραγωγής ή εμπορίας τροφίμων και μαζικής εστίασης. Έχει μόνιμη συνεργασία με τα McDonald’s, την friesland campina (NOYNOY) κ.α. Είναι καθηγητής φωτογραφίας και εφαρμογών τα τελευταία 11 χρόνια με εξειδίκευση στην διαφημιστική φωτογραφία καθώς και ιδιοκτήτης του Studio SayCheese που αναλαμβάνει γαστρονομικά, αλκοολούχα, προϊοντικά και εταιρικά concept και φέτος κλείνει 35 χρόνια λειτουργίας.
Το motto του είναι: «Η φωτογραφία είναι ένα ταξίδι, πας σε μέρη που πάντα ήθελες να πας, πας σε μέρη που ποτέ δεν ήθελες να επισκεφτείς. Φτάνει όταν γυρνάς, να μην ξεχνάς πίσω σου την αλήθεια»
http://www.saycheese.gr/